Tuesday, 30 October 2018

buruldum

derin bir ooff off çekiyorum şu l&m'yi izlediğimde, içimde ayrı bi burukluk oluyor işin boktan kısmıysa her gün o burukluk daha da artıyor, sırtıma kambur bana külfet. hayata dönüp, "fıtığım lan been!" diye bağırasıda gelse, bağıramıyor devam ediyor hezimete uğramaya, buhranda sürüklenmeye. yaşadıkça pişmanlıkları artıyor insanın istediğin kadar güzel yaşa istediğin kadar dolu yaşa. sorunlardanda istediğin kadar kaç, o sorunlar usain bolt'un dünya rekoruna 9.58lik deparı gibi koşuyor arkandan, final malum. ne kadar çok yaşamak o kadar burukluk

No comments:

Post a Comment