Sunday, 23 December 2018

ne bahıon biraz gül la

bi gün eli yüzü eli yüzüme, fikri fikrime, boyu boyuma, huyu huyuma biriyle kiraladığım üstü açık arabada (maksat forsumuz olsun yoksa ilerde milli arabamız tofaşka binicem, rahat olun yani yarında huzur evine yerleşiyorum merak etmeyin) tatilimiz için yolda tinimini tinimini giderken teyipte şu müziği özellikle açmak istiyorum, "BİR ZAMANLAR FIRTINALAR ESTİRİRDİM" :)

çok güzel be hissiyatı. sağ koltukta sevdiğim insan, teyipte çok sevdiğim iki ismin düeti, cabrio arabanın vermiş olduğu hava, yavaş gitmeme rağmen esen rüzgarın tenimi okşayışı, güneşin solgun ılığı, suratlar maskesiz naturel gülüş, deniz qum qüneş falan şaka şaka

bazıları uyuyarak kaçar, bazıları anlatarak neyse bazılarını boşver. bende yazarak ve kurduğum hayallerle avunan bir insanım. suratımda gülümsemeyle gezsemde genelde, sanki artık suratımda gülücüğün esamesi okunmuyor. ciddileştiğimden falan değil ha, kaçamadığım için bir bir gördüğüm için. bak ne güzel diyor şarkıda, "aşıklar kaçamaz"

güzel şeyler ya, geleceği düşünerek yaşamak o günün geleceğine inanıp o günü iple çekiş. o günün ümidiyle bugünkü zorlukların üstesinden gelip, o günü göremeden ölmeye ne demeli? ne dendiği konusunda fikrim yok ama umarım ömerin gelecekte yaşayacağı şey falan denmiyordur

yerleşicen köye, çekilicen inzivana ama öyle yalnızım malnızım değil. kafan rahat olacak mis gibi köyde yaşayacaksın etin sütün yumurtan doğal olacak. stüdyon olacak canın mı sıkıldı kayıt alıcan bi parçayı atıcan youtube'a 5 milyon hit temiz. haftada 2 şarkıdan 1 ayda 20 milyar kazanıcan öffffff. nah kazanıcan nereye kazanıyon youtube babanın oglu mu? çapına göre hayal kur, sikerim

devam, nerde kalmıştık heh en son sikiyoduk. arada bi kaçamak yapacaksın istanbula ona şuna buna. bi orda bu burda, ne oldugun yere baglı, ne dogdugun yere her şeyden az az sırtım agrıdı ben gidiom