Sunday, 28 October 2018

deneme, denemesene lan!

uzun zaan oldu yazmaalı. bakalım bişiler yazıcaz yine, yeri gelir saçmalar, yeri gelir efkar kasar, yeri gelir içlenir yani her neskim yapıyosam geniş zamanda yaparım. çünkü dar kalıplara sığamıyorum anladın mı bebeğim, evet evet doğru duydun sığamıyorum. kulağında bi sorun yok yani raad ol moruQs. neyse bu yazıda yeri gelir saçmalar nası oluyomuş onu gördük. bilgi sıçmak için kafam henüz hazır değil ondan kellü böyle idare edecüğük eccük. ahanda şive komediside yaptım, tamam  neyse tüm klişeler bittiyse dağılmasak mı artık?

No comments:

Post a Comment